Lista kolesarjev in pešcev

Za povezana mesta

Ste tudi vi padli s kolesa in se poškodovali?

X ray hand

X ray hand

“Skoraj ne mine teden, da se na nas ne obrnejo kolesarji, ki so sami padli ali bili priča grdim padcem, ” so nedavno napisali na svojem FB profilu v Ljubljanski kolesarski mreži. Zdaj se je na našega mestnega svetnika Janeza Stariho obrnila še kolesarka in mu poslala rentgensko sliko svoje roke, saj se je zaradi padca znašla v UKC Ljubljana. Pri Bavarcu so prenavljali tlakovanje in robnike. Po prenovi je celotna situacija bolj nevarna za kolesarje, kot je bila pred prenovo.

V začetku oktobra je bil na to temo v Mladini objavljen članek z naslovom Padajo kot hruške in še pred tem članek z naslovom Neorokoko v Ljubljani v sobotni prilogi Dela. Povod za takšen odziv pa je v prenovljenem tlaku ob hotelu Intercontitnental pri Bavarcu, ki je v zelo kratkem času postal ena izmed glavnih kritičnih točk za kolesarje v Ljubljani.

Na enem od takih »rastočih« in »pojemajočih« robnikov med Intercontinentalom in Kozolcem sem padel s kolesom. Nisem edini, moj znanec je padel s kolesom na »rastočem« robniku pred Konzorcijem. Svojo nezgodo razlagam znancem in prijateljem, ko me sprašujejo, zakaj imam obvezano koleno in obe roki. Vsi, čisto vsi, vedo za bridke izkušnje ljubljanskih kolesarjev na novih talnih ureditvah. Zahrbtni robniki imajo vse polno črnih sledi kolesarskih gum, ki dokazujejo, da so mnogi kolesarji utrpeli bolj ali manj boleče bližnje srečanje z njimi. Za polomljene roke sem slišal, mrtvih za zdaj menda še ni bilo.

– odlomek iz članka Neorokoko v Ljubljani

 

Copehnagenize Index…primerjava po letih:

Ljubljana je bila leta 2017 na lestvici Copenhagenize, ki predstavlja seznam do kolesarjev najprijaznejših mest na svetu, uvrščena na 8. mesto, letos pa je padla na 14. mesto, je poleti poročal MMC RTV SLO. Za slabšo oceno so krivi predvsem nesklenjeno kolesarsko omrežje, preozke in neudobne površine, premalo površin za parkiranje koles … Članek navaja pozitivno plat, da občina v zadnjem času velik delež evropskih sredstev namenja za kolesarsko omrežje, da so zavezani trajnostni mobilnosti, poudarjajo tudi sami, a težava je, da se – kot v primeru Bavarskega dvora – včasih s prenovo za kolesarje poslabša prejšnja infrastruktura.

– odlomek iz članka Padajo kot hruške

 

Ste tudi vi padli s kolesa? Napišite nam svoje sporočilo v kontaktni obrazec. Zbrane odzive bomo uporabili pri vplivu na pristojne službe s ciljem, da se stanje čimprej uredi. Anonimnost zagotovljena.